Umelá inteligencia a chatbot

Justína pozná postupy a riešenia problémov pri podaní návrhov do verejného rejstříku
Umelá inteligencia v IRAbot poradcovi pozná všetky smernice Finančnej správy  a poskytne zamestnancom odpovede na široké spektrum otázok. 
Zamestnanci ministerstva sa v svojej aplikácii Microsoft Teams môžu kedykoľvek poradiť s AI personalistom. 
PoC projekt s využitím umelej inteligencie: poradca pre operátorov kontaktného centra. 
Zahraničí záujemci o štúdium na univerzite kladú umelej inteligencii  svoje otázky ku všetkým aspektom štúdia priamo na stránke školy. 
Umelá inteligencia analyzuje sentiment konverzácií a mieru vyriešenia problému z pohľadu hráčov spoločnosti TIPOS. 
Umelá inteligencia upratala evidenciu skladových zásob a odhalila duplicity.
Chatbot s umelou inteligenciou vie o konferencii všetko ISSS, stačí sa opýtať.
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny má svoju automatickú „pomocníčku“. A návštevníci ich webových stránok tiež.
Chatbot vo VšZP radí, ako sa prepoistiť, či využiť nový benefit Peňaženka zdravia.
Rozšírenie chatbota na webe Ministerstva práce a sociálnych vecí ČR zvláda “Komunikačný asistent” vybaviť množstvo nových požiadaviek.
Dôvera odbremenila svoje call-centrá.
ZOZNÁMTE SA SO SIMCOU ZO 4-KY.
Poštová asistentka informuje zákazníkov a zároveň pomáha Slovenskej pošte vylepšovať služby.
Celničku, ktorá pomáha zorientovať sa pri vybavovaní colných záležitostí, sme rozšírili o jej chatbotovú podobu.
Vďaka nášmu komunikačnému asistentovi ponúka český Úrad práce svoje služby nepretržite.
Chatboty sú IN. Náš chatbot pomáha v krízovej komunikácii s podnikateľmi.
Interný chatbot výrazne zlepšil komunikáciu medzi IT oddelením a zamestnancami Českej pošty.
Chatbot Filip pomáha vyčarovať úsmev.
Ciri - prvý zvierací chatbot na Slovensku.
Náš komunikačný asistent pre Ministerstvo vnútra Českej republiky pomáhal na Portáli občana.
Na „Portáli Pražana“ pomáha náš chatbot Golem junior nielen Pražanom, ale aj návštevníkom.
Rozšírenie chatbota pre Českú správu sociálneho zabezpečenia sme pripravili na základe zákazníckej spokojnosti.
Mesto Nitra prišlo s novinkou: situáciu okolo Covidu pomohol zvládnuť chatbot - automatický komunikačný asistent.

Energetický manažment

Chatbot
Energetický manažment
Automatizácia procesov
Mobilné aplikácie
Pomáhame šetriť v predajniach Panta Rhei.
PPKK distribúcia, s.r.o.
Optimalizovali sme náklady pre HYZA a.s!
Energetický manažment a analýza úspor pre Státní pokladnu CSS ČR.
Organizácií ZIN šetríme náklady kompletným monitoringom energií.

Automatizácia procesov

Zefektívnili sme prácu zamestnancov v  Panta Rhei automatickým spracovávaním príjmových účteniek.
Ministerstvo práce a sociálních věcí.
Úrad Banskobystrický samosprávny kraj

Mobilné aplikácie

Aplikácia na covid testovanie zamestnancov.
Pripravili sme viacero úspešných riešení – od úspor v energiách až po zlepšenie komunikácie so zákazníkmi.