Chatboty

Náš komunikačný asistent pre Ministerstvo vnútra Českej republiky pomáhal na Portáli občana.

ZADANIE

Ministerstvo vnútra spustilo pre občanov ČR portál verejnej správy s názvom „Portál občana“. Veľa ľudí sa však ešte v  službách Portálu občana nedokáže celkom zorientovať a pre mnohých nie je jednoduché ani prihlásenie. Ministerstvo sa preto rozhodlo osloviť práve túto skupinu občanov pomocou nového komunikačného nástroja – nášho chatbota, ktorý dostal meno Lev.

NAŠE RIEŠENIE

Chatbot Lev je dostupný nonstop a dokáže naraz reagovať na veľký počet dopytov. Chatbot priateľsky naviguje a  informuje návštevníkov, prevedie interaktívne a  rýchlo základnými otázkami, pomôže s  prihlásením do portálu a bude ho zaujímať aj názor na nový spôsob komunikácie. Lev sa Vám aj sám predstaví – stačí ak v chatbotovom okne kliknete na „Menu“ a v odkaze „Najčastejšie otázky“ nájdete  možnosť „O  komunikačnom asistentovi“.
Pozrite sa: https://obcan.portal.gov.cz.

Výsledky