Chatboty
Interný chatbot výrazne zlepšil komunikáciu medzi IT oddelením a zamestnancami Českej pošty.
ZADANIE
Česká pošta je štátna poštová spoločnosť v Českej republike. Má centrálu v Prahe a zamestnáva cez 30 000 zamestnancov. Zamestnanci Českej pošty majú často problém zorientovať sa v nástroji ServiceDesk, ktorý používajú v internej komunikácii s IT oddelením, zadať správne svoju požiadavku a vybrať z množstva možností, ktoré im nástroj ponúka.
NAŠE RIEŠENIE
Náš chatbot „Poštovní asistentka“ pomáha odpovedať na často sa opakujúce rutinné otázky ako napr. získanie prístupového hesla. Poštovní asistentka komunikuje priateľským tónom a nikdy nespí :-) Na IT oddelenie prichádza vďaka nášmu chatbotovi menej interných požiadaviek, IT zamestnanci nie sú preťažení opakujúcimi sa otázkami a môžu sa venovať riešeniu komplikovanejších úloh. Chatbot tak výrazne zlepšil internú komunikáciu medzi IT oddelením a zamestnancami na Českej pošte.
Výsledky
Vďaka nášmu chatbotovi dostáva IT oddelenie menej interných požiadaviek, IT zamestnanci nie sú preťažení opakujúcimi sa otázkami a môžu sa venovať riešeniu komplikovanejších úloh. Chatbot tak výrazne zlepšil internú komunikáciu medzi IT oddelením a zamestnancami Českej pošty.
Fakturačné údaje
Jaskový rad 5,
831 01 Bratislava
IČO: 47894687
DIČ: 2024136576
IČ DPH: SK2024136576