AI

Chatbot na báze umelej inteligencie pre Zdravotnú poisťovňu ministerstva vnútra ČR (ZP MV ČR)

ZADANIE

Zadávateľ požadoval návrh, realizáciu a prevádzku AI chatbot systému formou SaaS, určeného na nasadenie na webovej stránke www.zpmvcr.cz, s nasledujúcimi kľúčovými požiadavkami:

  • Tvorba odpovedí na základe rôznych dátových zdrojov.

  • Plná škálovateľnosť riešenia pre stovky používateľov denne.

  • Pripravenosť na integráciu ďalších komunikačných kanálov (omnichannel – napr. livechat, voicebot).

  • Zabezpečenie súladu s GDPR – bez ukladania osobných údajov, s výnimkami určenými zadávateľom.

  • Možnosť monitorovania výstupov, ich korekcie a prispôsobenia podľa zmien v zdrojových dátach.

  • Podpora prevádzkového auditu a reportingu, a to:

    • prostredníctvom vizualizácií a prehľadov v používateľskom rozhraní,

    • s možnosťou exportu kompletných prevádzkových logov pre dátové analýzy.

NAŠE RIEŠENIE

Funkčné a škálovateľné riešenie AI chatbotu, ktoré spĺňa všetky požiadavky zadania:

  • Nasadenie používateľskej časti v prostredí klienta (on-prem), prepojenej s cloudovou službou.

  • Chatbot s podporou umelej inteligencie je schopný dynamicky generovať odpovede z rôznorodých dátových zdrojov – napr. webové stránky, adresárové štruktúry.

  • Umelá inteligencia zabezpečuje porozumenie otázke používateľa, vyhľadanie relevantných informácií naprieč nestruktúrovanými aj štruktúrovanými dátami a následné vytvorenie presnej, kontextovej odpovede.

  • AI generuje a upravuje výstupy na základe aktuálnych zmien v kontextovej databáze.

  • Návrh a konfigurácia komunikačného stromu pre rôzne typy používateľov.

  • Zabudovaný monitoring výstupov s možnosťou korekcií a aktualizácií.

  • Riešenie je plne pripravené na budúce rozšírenie o voicebot a livechat.

Výsledky