Chatboty

Interný chatbot výrazne zlepšil komunikáciu medzi IT oddelením a zamestnancami Českej pošty.

Ako zvládnuť množstvo interných požiadaviek? Na Českej pošte s tým pomáha náš chatbot.

ZADANIE

Česká pošta je štátna poštová spoločnosť v Českej republike. Má centrálu v Prahe a zamestnáva cez 30 000 zamestnancov. Zamestnanci Českej pošty majú často problém zorientovať sa v nástroji ServiceDesk, ktorý používajú v internej komunikácii s IT oddelením, zadať správne svoju požiadavku a vybrať z množstva možností, ktoré im nástroj ponúka.

NAŠE RIEŠENIE

Náš chatbot „Poštovní asistentka“ pomáha odpovedať na často sa opakujúce  rutinné otázky ako napr. získanie  prístupového hesla. Poštovní asistentka komunikuje priateľským tónom a nikdy nespí :-) Na IT oddelenie prichádza vďaka nášmu chatbotovi menej interných požiadaviek, IT zamestnanci nie sú preťažení opakujúcimi sa otázkami a  môžu sa venovať riešeniu komplikovanejších úloh. Chatbot tak výrazne zlepšil internú komunikáciu medzi IT oddelením a zamestnancami na Českej pošte.

Výsledky

Vďaka nášmu chatbotovi dostáva IT oddelenie menej interných požiadaviek, IT zamestnanci nie sú preťažení opakujúcimi sa otázkami a môžu sa venovať riešeniu komplikovanejších úloh. Chatbot tak výrazne zlepšil internú komunikáciu medzi IT oddelením a zamestnancami Českej pošty.