Chatboty

ZOZNÁMTE SA SO SIMCOU ZO 4-KY.

ZADANIE

Mobilný operátor 4ka je štvrtý mobilný operátor na Slovensku. 4ka je expert na veľké objemy dát za výhodné ceny a jej paušály sú bez viazanosti. Jej služby si môžete každý mesiac ľubovoľne aktivovať alebo naopak prestať používať. Ponúka aj nekonečné volania, SMS a mobilné dáta vo vlastnej sieti. Aj vďaka tomu služby 4ky využíva už viac ako 600-tisíc zákazníkov

Pri tomto počte zákazníkov musí operátor riešiť nespočetné množstvo opakujúcich sa požiadaviek a otázok. Vzhľadom k zvýšeniu efektivity a zároveň spokojnosti svojich zákazníkov bol klient pripravený začať využívať nový komunikačný kanál. 

NAŠE RIEŠENIE

Na webové stránky operátora sme umiestnili chatbota a nazvali ho Simca. V spolupráci s klientom sme pripravili architektúru konverzácií tak, aby chatbot umožnil rýchly a ľahký prístup k informáciám o mobilných paušáloch a programoch nielen zákazníkom 4ky, ale aj novým klientom. Simca pomôže s výberom a objednaním novej služby alebo pri riešení technického problému. Má veľký zmysel pre humor, najskôr zistí preferencie a tak vie ihneď poradiť ten najvýhodnejší paušál. Často pridá aj nejakú zaujímavosť navyše. Ak si už nevie dať rady, skontaktuje zákazníka priamo s operátorom v kontaktnom centre.

Výsledky

4ka využitím chatbota získava údaje a analýzu dát z reakcií zákazníkov a zároveň nový nástroj pre zlepšenie zákazníckej skúsenosti. Chatbot komunikuje so zákazníkom aj na tému porovnania 4ky s inými operátormi a klient tak má unikátnu možnosť získať spätnú väzbu k svojej ponuke.

Chatbot úspešne vyvracia mýty, ktoré o operátorovi kolujú a nenásilnou konverzačnou formou dokáže zdieľať aj pre operátora dôležité informácie, na ktoré by sa zákazníkovi ani nenapadlo opýtať. Operátorom call centra zároveň ušetrí desiatky hodín každý mesiac. Porozprávajte sa so Simcou o produktoch, službách, pokrytí či prenose čísla…  https://www.4ka.sk/pausaly-sloboda