
Chatboty
Chatbot vo VšZP radí, ako sa prepoistiť, platiť preddavky, či využiť benefit Peňaženka zdravia.

ZADANIE
Všeobecná zdravotná poisťovňa (VšZP) poskytuje komplexné zdravotné poistenie a je najdlhšie pôsobiacou zdravotnou poisťovňou na Slovensku. Poisťovňa sa v snahe o neustále zlepšovanie klientskych služieb potrebuje vysporiadať s preťaženým call centrom a predovšetkým s potrebou zefektívniť a zjednodušiť procesy pre svojich klientov.
NAŠE RIEŠENIE
V krátkom čase sme pre VšZP vytvorili novú kolegyňu – interaktívnu „Všeobecnú zdravotnú asistentku Zinu“. Na webe VšZP pomáha získať potrebné informácie súvisiace s prepoistením či poistencom zorientovať sa v nárokoch na benefity s dôrazom na novú službu „Peňaženka zdravia“. Chatbot odpovedá na obvyklé otázky, ale dokáže pomôcť aj s vyplnením prihlášky do poisťovne.

Výsledky
Vyskúšajte tento moderný interaktívny komunikačný kanál a porozprávajte sa so Všeobecnou zdravotnou poradkyňou aj Vy: https://www.vszp.sk/


ZADANIE
Všeobecná zdravotná poisťovňa predstavila produkt Peňaženka zdravia. Historicky prvýkrát VšZP pripravila pre nových aj verných poistencov komplexný benefitný program, kde môžu získať až 800 eur pre seba a svojich blízkych s tým, že príspevok môže poistenec použiť napríklad na lieky, prevenciu alebo starostlivosť o zuby či oči. Finančný bonus môže využiť každý člen skupiny na rôzne úkony. Každý člen skupiny má k dispozícii 100 €, z ktorých môže 50 % poskytnúť komukoľvek v skupine. Jeden člen tak dokáže získať bonus spolu až 450 €.
Pre VšZP sme pripravili chatbota už v roku 2020, naša Všeobecná zdravotná asistentka pomáhala predstaviť produkt Peňaženka zdravia, motivovala poistencov k vytvoreniu skupín a následnému k absolvovaniu preventívnych prehliadok. Našou ďalšou úlohou bolo doplnenie znalostí chatbota o podrobné informácie ku produktu a zároveň predstavenie možností čerpania benefitov pre tých, ktorí spĺňajú podmienky.
NAŠE RIEŠENIE
Spolu s klientom sme analyzovali pravdepodobné najčastejšie otázky ku produktu, rozdelili ich na logické celky a náš chatbot Všeobecná zdravotná asistentka absolvoval komplexné „školenie“. Od začiatku roku 2021 tak rýchlo a presne zvláda potrebnú komunikáciu ohľadom Peňaženky zdravia. Ušetrí poistencom zdĺhavé vyhľadávanie a vysvetlí, že pre využívanie Peňaženky zdravia je dôležité mať nainštalovanú mobilnú aplikáciu alebo využiť ePobočku, kde je potrebné založiť skupinu 4 až 8 členov. Sprevádza poistenca celým procesom založenia Peňaženky zdravia a trpezlivo vysvetľuje, čo je to správca skupiny, aká je jeho úloha v skupine, ale aj to, ako podať žiadosť na poskytnutie finančného príspevku. Asistentka upozorní aj na potrebu absolvovania preventívnych prehliadok, bez ktorých nie je možné si benefit uplatniť. Finančný príspevok 100 € je možné využiť na rôzne úkony u zubára, na dentálnu hygienu, na strojček na zuby pre deti, okuliarové rámy a šošovky, doplatky za lieky, či dokonca športové prehliadky – naša asistentka prehľadne a trpezlivo vysvetlí všetky typy benefitov. Nezabudne ani na podrobný prehľad ohľadom úhrad a príspevku na preplatenie zdravotných úkonov.

Výsledky
Využitie chatbota pre komunikáciu s poistencami je rozhodne posun správnym smerom. Chatbot sa zobrazí hneď na úvodnej web stránke poisťovne a odpovedá na všetky otázky ihneď, je k dispozícii „vo dne, v noci“, nepodlieha zmenám nálad a vždy poskytuje aktuálne informácie. Vedeli ste napríklad, že v skupine nemusia byť len rodinní príslušníci? Aj s týmto Vám naša asistentka poradí :-)
V období 9-12/2020 viac ako 80% ľudí, ktorí sa rozhodli využiť komunikáciu s naším chatbotom ohľadom úvodných informácií o Peňaženke zdravia, našlo odpoveď na svoju otázku. Veríme, že Zdravotná asistentka bude rovnako úspešná aj pri uvedení produktu do praxe a aj naďalej odľahčí operátorov call centra.
Vyskúšajte aj vy našu zdravotnú asistentku na https://www.vszp.sk


Fakturačné údaje
Jaskový rad 5,
831 01 Bratislava
IČO: 47894687
DIČ: 2024136576
IČ DPH: SK2024136576