Milióny konverzácií.
Komunikujte tak, aby Vám rozumeli. Objavujte. Inovujte. Buďte kreatívni.
Podporte svojich zákazníkov nepretržite a vybavte najčastejšie otázky rýchlo a efektívne.
Potrebujete podporiť predaj, vylepšiť zákaznícky servis alebo skvalitniť internú komunikáciu? Náš inteligentný chatbot je tu „vždy k Vašim službám“.
24/7/365
Chatbot je pripravený pomáhať Vašim zákazníkom kedykoľvek. Nikdy nespí a neberie si dovolenku. Poskytuje konzistentnú podporu a môžete si byť istí, že každý Váš zákazník dostane potrebnú pomoc.
Osobná komunikácia
Chatbot ponúka unikátnu komunikáciu s Vašimi zákazníkmi. Hovorí jazykom Vášho zákazníka, je rýchly, efektívny a poskytuje konverzačné zážitky "out of the box".
Analýza a dáta
Získate cenné informácie. Lepšie čísla a dáta Vám umožnia merať to, na čom Vám záleží. Robte svoje obchodné rozhodnutia na základe reálnych údajov a porastie aj spokojnosť Vašich zákazníkov.
Náš chatbot je vždy vytvorený ľuďmi a pre ľudí.
Pri vývoji chatbota si zakladáme na individuálnom prístupe. Rozumieme biznisu našich zákazníkov a nespoliehame sa iba na technológie. V prvom rade sme ľudia, ktorí sa vždy prihovárajú zrozumiteľným jazykom. Komunikujte chatbotom presne podľa vašich predstáv.
KOMUNIKUJTE
Myslite dopredu a podporte značku. Chatbot pomocou obojsmerných konverzácií zefektívni a zrýchli podporu, ušetrí čas a umožní Vám sústrediť sa na dôležitejšie ciele.
OBJAVUJTE
Oslovte zákazníkov a porozprávajte sa s nimi skôr, ako sa vôbec spýtajú. Chatbot Vám pomôže zaujať zákazníkov v pravý okamih a skráti čas reakcie okamžitými odpoveďami.
INOVUJTE
Ponúknite Vašim zákazníkom nový komunikačný kanál, ktorý Vám pomôže zvýšiť ich spokojnosť. Zároveň dokážete analýzou konverzácií chatbota predvídať ich potreby a byť vždy o krok dopredu.
BUĎTE KREATÍVNI
Prispôsobte sa meniacim potrebám v reálnom čase. Chatbot je škálovateľný, dokáže vykonávať tisíce funkcií a konverzácií naraz. Zvoľte si jeho osobnosť a premeňte konverzáciu so zákazníkom na zábavu.
Začnite jednoducho.
Komunikujte efektívne a buďte Vašim zákazníkom stále poruke. Nezáleží na tom, v čom podnikáte. Chatbot reaguje okamžite a odpovedá 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365 dní v roku. Okrem toho maximálne vychádza v v ústrety Vašim zákazníkom a aj preto pôsobí čoraz ľudskejšie.
Zákaznícky servis
Vylepšite zákaznícky servis a dotiahnite Vaše služby k dokonalosti. Zefektívnite komunikáciu a buďte k dispozícii 24/7 tak, aby každý zákazník dostal potrebnú pomoc presne vtedy, keď ju potrebuje.
- Poskytne zákaznícku podporu aj mimo pracovných hodín a bez dlhého čakania.
- Odľahčí call centrum a ušetrí Vaše náklady.
- Vyrieši najčastejšie kladené otázky a zákazníkovi poskytne okamžitú a presnú odpoveď.
- Pomôže s nahlásením technických problémov, vyhľadaním pobočiek či prepojí na operátora.
- Štruktúru otázok a odpovedí je možné kedykoľvek meniť.
Podpora predaja
Vytvorte nové predajné príležitosti a zvýšte svoje tržby pomocou inteligentného chatbota. Zlepšite efektivitu predaja a získajte spätnú väzbu. Vyhodnocujte názory Vašich zákazníkov a zlepšite zákaznícku spokojnosť na základe získaných dát.
- Pomôže pri výbere a predaji správnych produktov a služieb (presales).
- Odporučí doplnkové produktov alebo služby (upsell/crosssell).
- Komunikuje atraktívne a simuluje konverzáciu obvyklú v zadanej cieľovej skupine.
- Rýchle vybaví časté a opakované zákaznícke otázky a je dostupný 24/7/365.
- Zmeria spokojnosť a na základe analýzy dát dokáže pomôcť zlepšiť služby.
- Prepojí klienta s kalendárom, umožní naplánovať osobný alebo online termín stretnutia s obchodníkom.
- Prepojí na operátora v prípade potreby.
Služba občanom
Komunikujte s občanmi moderným a inovatívnym spôsobom, sprostredkujte dôležité informácie okamžite a bez zdĺhavého vyhľadavánia.
- Sprostredkuje najaktuálnejšie informácie v mimoriadnych situáciách.
- Odľahčí kontaktné centrum v čase špičky.
- Informuje prehľadne a jednoducho o nariadeniach, vyhláškach či zmenách.
- Pomôže vyplniť a podať formuláre.
- Uľahčí komunikáciu s úradmi bez fyzickej návštevy a čakania.
- Poskytuje uzavreté otázky a odpovede, tým urýchľuje konverzáciu a zjednoduší kladenie otázok.
- Umožňuje vykonať prieskum.
HR a interná komunikácia
Získajte viac času na dôležitejšiu prácu.
Využite výhody technológie, ktorá sa prispôsobí potrebám Vašej spoločnosti a získajte viac času na osobnejšiu komunikáciu so zamestnancami.
- Zrýchli náborový proces a pomôže s „predvýberom“ správnych kandidátov.
- Dohodne termín schôdzky.
- Zefektívni rôzne HR procesy - sprostredkuje informácie ku pracovnej náplni či o spoločnosti.
- Zjednoduší adaptáciu novým zamestnancom.
- Umožní vykonať prieskum, vyhodnotiť spokojnosť a motivovať zamestnancov.
- Dokáže v prípade potreby poskytnúť technickú podporu.
Rozšírte svoj biznis a vytvorte si s nami ideálneho chatbota!
Spolu nájdeme riešenie, ktoré posunie Váš biznis dopredu. Tešíme sa na spoluprácu.
Vytvorme spoločne jedinečný zážitok z komunikácie.
Spoločne s Vami urobíme základnú analýzu, zadefinujeme cieľovú skupinu a jej komunikačné zvyky. Bližšie sa oboznámime s prostredím, v ktorom bude chatbot nasadený a na základe toho stanovíme ciele.
Na základe zadania navrhneme komunikačnú stratégiu a osobnosť chatbota. Pri návrhu zohľadníme zvyky a spôsob komunikácie Vašich zákazníkov. Navrhneme aj umiestnenie chatbota na webe alebo v aplikácii. Určíme časové termíny a pripravíme cenovú ponuku.
Zo skúseností vieme, že nie je dobré celú funkcionalitu chatbota uviesť do prevádzky naraz. Najskôr vytvoríme modelový prípad použitia s rýchlou realizáciou a najväčším prínosom. Túto úvodnú fázu môže sprevádzať marketingová kampaň s cieľom motivovať zákazníkov k používaniu chatbota.
Na základe výstupov z pilotného projektu vyberieme, ktorý z pripravených prípadov využitia chatbota prinesie pre Vás najväčšiu hodnotu. Už v tejto fáze začíname zbierať spätnú väzbu od zákazníkov, analyzovať štatistiky a dolaďovať chatbota k vyššej efektivite.
Nasadíme ďalšie prípady použitia chatbota. Až keď je jeden prípad použitia na požadovanej kvalitatívnej úrovni pokračujeme ďalším. Zbierame spätnú väzbu od zákazníkov. V tejto fáze je už možné pomocou chatbota realizovať marketingové kampane, rozširovať cieľovú skupinu čí hľadať nové cesty na akvizíciu zákazníkov.