Viete kedy a aké zmeny musíte oznámiť zdravotnej poisťovni? V Dôvere Vám s tým poradí náš chatbot

Na webovej stránke poisťovne Dôvera sa môžete s chatbotom poradiť ako a kedy nahlásiť dôležité životné zmeny.

Čítajte viac

Chatbot pre Ministerstvo práce a sociálních věcí

Komunikačný pomocník s názvom Mimořádné informace už aj na portáli Ministerstva práce a sociálnich věcí.

Čítajte viac

Obojsmerná komunikácia s mimoriadnymi informáciami

Aktuálne informácie pre podnikateľov v Českej republike poskytuje náš chatbot s názvom Mimoriadne informácie.

Čítajte viac

Automatizovaný pomocník pre Českú správu sociálního zabezpečení

Pre občanov Českej republiky sme vytvorili chatbota, ktorý napomáha vyznať sa v otázkach ohľadom zamestnania, ktoré vznikajú v dôsledku s novými…

Čítajte viac

Interaktívny sprievodca zubným benefitom poisťovne Dôvera

Chatbot pomáha zákazníkom Dôvery získať príspevok na zubné vyšetrenie rýchlo a jednoducho!

Čítajte viac

Online komunikačná asistentka na Slovenskej pošte

Zákazníci Slovenskej pošty môžu vďaka chatbotovi vyjadriť svoj názor a získať dobré tipy.

Čítajte viac

Úřad práce České republiky informuje zákazníkov pomocou chatbota

Na portál Úřadu práce České republiky sme nasadili chatbota. Ten pomáha zákazníkom zorientovať sa v krízových opatreniach.

Čítajte viac

Chatbot pomáhal informáciami o mimoriadnych opatreniach na Slovenskej pošte

Chatbot denne poskytoval aktuálne informácie o zmenách a obmedzeniach v prevádzke Slovenskej pošty z dôvodu opatrení pre pandémiu.

Čítajte viac

Komunikačný asistent na Ministerstve vnútra ČR

Náš chatbot pomáha občanom Českej republiky na portáli verejnej správy – priateľsky a  interaktívne ich naviguje a  informuje.

Čítajte viac

Online komunikácia na Portáli pre podnikateľov s non-stop aktuálnymi informáciami

Chatbot s názvom Mimoriadne informácie poskytuje podnikateľom v Českej republike neustále aktuálne informácie.

Čítajte viac

Cloudová infraštruktúra pre Semantic Web Company

V spolupráci s rakúskou spoločnosťou Semantic Web Company sme pre jej zákazníkov vytvorili inteligentné cloudové riešenie.

Čítajte viac

Energetický manažment v spoločnosti Motor-Car Bratislava

Zákazník môže vďaka nášmu riešeniu nielen sledovať aktuálny stav energií, ale predovšetkým naň automatizovane reagovať.

Čítajte viac

Analýza úspor pre Státní pokladnu Centrum sdílených služeb

Vďaka projektu energetického manažmentu sme jednoznačne preukázali, ako ušetriť za spotrebované energie.

Čítajte viac

Chatbot poskytuje aktuality z mesta Trenčín

Implementáciou našej platformy sa stal Trenčín prvým mestom na Slovensku, ktorý pre komunikáciu s občanmi využíva komunikačného bota.

Čítajte viac

Všetky služby od Motor-car Bratislava na jednom mieste

Vyvinutá mobilná aplikácia zobrazuje a notifikuje o novinkách, poskytuje jednoduché vyhľadávanie pobočiek, predajcov a ich zamestnancov.

Čítajte viac

Optimalizácia nákladov a energií pre popredného spracovateľa hydiny HYZA

Riešenie energetického manažmentu sme rozdelili na fázy, po ktorých nasledovali projekty na dosiahnutie efektívneho riadenia výroby.

Čítajte viac

Produktová kampaň s chatbotom v spoločnosti Bioderma

Nový spôsob komunikácie so zákazníkmi sme navrhli prostredníctvom online kampane.

Čítajte viac

Kompletný monitoring energií v spoločnosti ZIN

Energetická úspora najmä v optimalizácii výrobných i nevýrobných procesov a podmienok dodávky energií u dodávateľov.

Čítajte viac

Zvýšenie komunikácie so zákazníkmi Motor-car Bratislava

Chatbota sme využili aj pri klientovi zastupujúcom renomovanú automobilovú značku Mercedes-Benz.

Čítajte viac