Chatbot Filip pomáha vyčarovať úsmev

Nezisková organizácia Sloboda zvierat poukázala na náročnosť starostlivosti o domáce zvieratko unikátnym spôsobom – cez prvého zvieracieho chatbota na Slovensku.

Aplikácia pre on-line registráciu, management a reporting zamestnancov na covid testovanie.

Mesto Nitra prichádza s novinkou: situáciu okolo Covidu pomáha zvládať chatbot.

Vďaka pozitívnym ohlasom dostal náš chatbot na webe MPSV plno nových úloh.

Rozšírili sme chatbota pre ČSSZ. Je šikovný a spoľahlivo sprotredkuje najaktuálnejšie informácie.

V poisťovni Dôvera sú naši chatboti už ako doma a pomáhajú poistencom s viacerými témami.

Náš chatbot Simca pomôže s výberom paušálu a nechýba jej ani zmysel pre humor.

Poštová asistentka informuje zákazníkov a zároveň pomáha Slovenskej pošte vylepšovať služby.

Chatboty sú IN. Náš chatbot pomáha v krízovej komunikácii s podnikateľmi.

Náš chatbot znížil zaťaženie call centra a poskytoval najnovšie informácie podnikateľom zo širokého spektra oblastí.

Vďaka nášmu komunikačnému asistentovi ponúka český Úrad práce svoje služby nepretržite.

Pre Portál občana sme v spolupráci s MV ČR pripravili komunikačného asistenta a dostal meno Lev.

Všeobecná zdravotná asistentka odpovedá na otázky ohľadom poistenia a poradí aj s Peňaženkou zdravia.

Na „Portáli Pražana“ pomáha náš chatbot Golem junior nielen Pražanom, ale aj návštevníkom.

Interný chatbot výrazne zlepšil komunikáciu medzi IT oddelením a zamestnancami Českej pošty.

Pripravili sme viacero úpešných riešení – od úspor v energiách až po zlepšenie komunikácie so zákazníkmi.

Priniesli sme riešenie energetického manažmentu s hlavným cieľom dosiahnuť efektívne riadenie výroby.

Kompletným monitoringom energií sme pomohli ušetriť náklady spoločnosti.

Projekt energetického manažmentu priniesol analýzu potenciálu úspor v administratívnej budove.

Vďaka správe systému cez modernú infraštruktúru Microsoft Azure už klient nerieši starosti s  údržbou hardvéru.