(VERZIA E 1) Adopčné kampane
Office 365 podporuje individuálnu produktivitu a komunikáciu
Hlavné ciele adopčnej kampane
Kedy je adopčná kampaň užitočná?
Keď plánujete prechod na Office 365 a chcete, aby táto zmena prebehla efektívne a jednoducho.
Ak už Office 365 používate a chcete dosiahnuť, aby ho Vaši zamestnanci využívali aktívne.
Komponenty kvalitnej adopčnej kampane
Analýza cieľových skupín
Prvým krokom je identifikácia interných skupín užívateľov, zistenie ich potrieb a motivácie a zosúladenie očakávaní s možnosťami reálneho výsledku adopčnej kampane v spoločnosti.
Návrh komunikačnej stratégie pre jednotlivé cieľové skupiny
Po vytipovaní jednotlivých skupín užívateľov pripravíme základný interný komunikačný plán pre organizáciu. Dôležitá je voľba vhodných príležitostí a načasovanie komunikácie vzhľadom na charakter pracovného roku a dôležitých období.
Vedenie ľudí v procese zmeny
Hlavným aspektom dobre prevedenej adopčnej kampane je podpora vedenia organizácie, ktoré je zvyčajne aj iniciátorom celého procesu. Je dôležité zamestnancom správne vysvetliť, že novo implementovaný systém nie je "len výmysel zhora", ale bude mať pre všetkých reálny prínos.
Návrh motivačného systému
Podľa našich skúseností je nevyhnutné interne "predať" pripravované zmeny a vytvoriť "motivačný systém" a prispôsobiť ho jednotlivým cieľovým skupinám. Vďaka presnému reportingu používania jednotlivých nástrojov je tak možné napr. pripraviť "balík výhod" pre najaktívnejších jednotlivcov, ktorý bude zároveň dostatočnou motiváciou aj pre ďalších kolegov.
Vzdelávací plán na mieru
Pripravíme vzdelávací plán presne na mieru pre vedenie, agentov zmeny aj ostatných. užívateľov. Súčasťou je zaškolenie IT administrátorov, zoznámenie sa s reportami, predstavenie Office 365 jednotlivým skupinám užívateľov, ukážka vybraných nástrojov, ich výhod a príkladov použitia v praxi, poskytnutie hotline pre riešenie akútnych problémov a mnohé ďalšie.
180M
spokojných aktívnych užívateľov Office 365. Pridajte sa k nim!
Zo skúseností vieme, že prijatie zmeny a prechod na Office 365 u väčšej skupiny ľudí vyžaduje viac ako len inštaláciu na všetky počítače. V našom tíme máme expertov, ktorí nájdu riešenie akýchkoľvek Vašich otázok.
IT špecialisti
Odborníci na prácu s hardvérom a inštaláciami softvérov.
Programátori
Pri zmene na Office 365 prispôsobia interné počítačové prostredie.
Produktoví špecialisti
Vyznajú sa v cloudových riešeniach Office 365.
Koučovia a experti
Vyriešia internú komunikáciu a analyzujú potreby jednotlivých skupín.
Adopčné kampane
180
miliónov aktívnych používateľov O365 - pridajte sa k nim!
Kedy je adopčná kampaň užitočná?
Keď začínate
Keď plánujete „prechod“ na Office 365 a chcete, aby prebehol čo najjednoduchšie a najefektívnejšie.
Keď nevyužívate
Keď už ste u vás zaviedli Office 365 a snažíte sa o jeho aktívne využívanie vašimi zamestnanci.
Ciele
-
Efektívnejšia interná komunikácia a spolupráca
-
Cielená a „zákaznícky orientovaná“ externá komunikácia
-
Priebežná a presná spätná väzba o užívaní, kontrola efektivity využívania a možnosť oslovovať aj interného aj externého zákazníka na základe jeho aktivity
-
Finančná efektivita
Zo skúsenosti vieme, že prijatie zmeny a prechod na Office 365 u väčšej skupiny ľudí vyžaduje viac ako len jeho inštaláciu na všetky počítače. Preto máme v našom tíme nasledujúcich expertov.
IT špecialistov
IT špecialistov, ktorí poznajú prácu s hardvérom a inštaláciami softvérov.
Produktových špecialistov
Produktových špecialistov na O365 a cloudové riešenia.

Programátorov
Programátorov, ktorí pri zmene na O365 prispôsobia interné počítačové prostredie.
Koučov
Koučov a expertov na internú komunikáciu a analýzu potrieb jednotlivých cieľových skupín.
Komponenty kvalitnej adopčnej kampane
Analýza cieľových skupín
Prvým krokom je identifikácia interných skupín používateľov a zistenie ich potrieb a motivácie a zosúladenie očakávaní s možnosťami reálneho výsledku adopčnej kampane v spoločnosti.

Návrh komunikačnej stratégie pre jednotlivé cieľové skupiny
Akonáhle máme vytipované jednotlivé skupiny používateľov, pripravíme základný komunikačný plán smerom dovnútra organizácie. Dôležité je nájdenie vhodných príležitostí a načasovanie komunikácie vzhľadom na charakter pracovného roku a dôležitých období v organizácii.
Vedenie ľudí v procese zmeny
Hlavným aspektom dobre prevedenej adopčnej kampane je podpora samotného vedenia organizácie, ktoré býva iniciátorom celého procesu. Je dôležité na zamestnancov správne komunikovať, že novo implementovaný systém nie je "výmysel zhora", ale má pre každého zo zamestnancov reálny prínos.
Návrh motivačného systému
Podľa našich skúseností je nevyhnutné interne "predať" pripravované zmeny. Tento motivačný systém musí byť samozrejme prispôsobený potrebám a motiváciám jednotlivých cieľových skupín. Vďaka presnému reportingu používania jednotlivých nástrojov je tak možné napr. pripraviť "balík výhod" pre najaktívnejších jednotlivcov, ktorý bude zároveň dostatočne motivovať aj ostatných používateľov.
Vzdelávací plán na mieru
Pre vedenie organizácie, agentov zmeny aj ostatných používateľov pripravíme vzdelávací plán presne na mieru danej skupiny. Typicky sa jedná o zaškolenie IT administrátorov, zoznámenie s reportami, predstavenie O365 jednotlivým skupinám používateľov, ukážka jeho vybraných nástrojov, ich výhod a príkladov použitia v praxi, poskytnutie hotline pre riešenie akútnych problémov a mnohé ďalšie.