Chatbot

Rozšírili sme znalosti našej Všeobecnej zdravotnej asistentky, všetko o Peňaženke zdravia už má „v malíčku“.

Program Peňaženka zdravia, ktorý predstavila VšZP, ponúka svojim poistencom možnosť využiť finančný príspevok na zdravotnú starostlivosť až do výšky 800 eur. Chcete zistiť ako získať benefity Peňaženky zdravia? Ako je možné o ne požiadať a na čo všetko majú poistenci nárok?

NAŠE ZADANIE

Štátna zdravotná poisťovňa predstavila produkt Peňaženka zdravia. "Historicky prvýkrát VšZP pripravila pre nových aj verných poistencov komplexný benefitný program, kde môžu získať až 800 eur pre seba a svojich blízkych," komentoval generálny riaditeľ štátnej zdravotnej poisťovne Richard Strapko s tým, že príspevok môže poistenec použiť napríklad na lieky, prevenciu alebo starostlivosť o zuby či oči. Bonus 100 € dostane každý člen skupiny a môže ho využiť na rôzne úkony. Každý člen skupiny získa 100 €, z ktorých môže 50 % darovať komukoľvek v skupine. Jeden člen tak dokáže získať bonus spolu až 450 €.

Pre VšZP sme pripravili chatbota už v roku 2020, naša Všeobecná zdravotná asistentka pomáhala predstaviť produkt Peňaženka zdravia, motivovala poistencov k vytvoreniu skupín a následnému k absolvovaniu preventívnych prehliadok. Našou ďaľšou úlohou bolo doplnenie znalostí chatbota o podrobné informácie ku produktu a zároveň predstavenie možností čerpania benefitov pre tých, ktorí do konca roku 2020 splnili podmienky.

NAŠE RIEŠENIE

Spolu s klientom sme analyzovali pravdepodobné najčastejšie otázky ku produktu, rozdelili ich na logické celky a náš chatbot Všeobecná zdravotná asistentka absolvoval komplexné „školenie“. Od začiatku roku 2021 tak rýchlo a presne zvláda potrebnú komunikáciu ohľadom Peňaženky zdravia. Ušetrí poistencom zdĺhavé vyhľadávanie a vysvetlí, že pre využívanie Peňaženky zdravia je dôležité mať nainštalovanú mobilnú aplikáciu alebo využiť ePobočku, kde je potrebné založiť skupinu 4 až 8 členov. Sprevádza poistenca celým procesom aktivácie a trpezlivo vysvetľuje, čo je to správca skupiny, aká je jeho úloha v skupine, ale aj to, ako podať žiadosť na poskytnutie finančného príspevku. Asistentka upozorní aj na potrebu absolvovania preventívnych prehliadok, bez ktorých nie je možné si benefit uplatniť. Bonus 100 € je možné využiť na rôzne úkony u zubára, na dentálnu hygienu, na strojček na zuby pre deti, okuliarové rámy a šošovky, doplatky za lieky, či dokonca športové prehliadky – naša asistentka prehľadne a trpezlivo vysvetlí všetky typy benefitov. Nezabudne ani na podrobný prehľad ohľadom úhrad a preplácania zdravotných úkonov.

NAŠE VÝSLEDKY

Využitie chatbota pre komunikáciu s poistencami je rozhodne posun správnym smerom. Chatbot sa zobrazí hneď na úvodnej web stránke poisťovne a odpovedá na všetky otázky ihneď, je k dispozícii „vo dne, v noci“, nepodlieha zmenám nálad a vždy poskytuje aktuálne informácie. Vedeli ste napríklad, že v skupine nemusia byť len rodinní príslušníci? Aj s týmto Vám naša asistentka poradí :-)

V období 9-12/2020 viac ako 80% ľudí, ktorí sa rozhodli využiť komunikáciu s naším chatbotom ohľadom úvodných informácií o Peňaženke zdravia, našlo odpoveď na svoju otázku. Veríme, že Zdravotná asistentka bude rovnako úspešná aj pri uvedení produktu do praxe a aj naďalej odľahčí operátorov call centra. Vyskúšajte aj vy našu zdravotnú asistentku na https://www.vszp.sk

„Čo posunie VšZP dopredu? Našou úlohou je zmeniť poisťovňu tak, aby bola viac proklientsky orientovaná k všetkým klientom. A takisto chceme, aby sa do celého procesu vniesla transparentnosť. Pri povinnom zdravotnom poistení niečo platíte a niečo by ste mali za to dostať. Väčšia transparentnosť je absolútne kľúčovou úlohou“, 

– vysvetľuje generálny riaditeľ Všeobecnej zdravotnej poisťovne Richard Strapko.