Chatbot

Náš komunikačný asistent pre Ministerstvo vnútra Českej republiky pomáha na Portáli občana.

Vďaka Portálu občana poskytuje Ministerstvo vnútra občanom Českej republiky viac než 100 elektronických služieb bez nutnosti návštevy úradov. Množstvo svojich požiadaviek môžu tak vybaviť jednoducho a z  pohodlia domova.

NAŠE ZADANIE

Ministerstvo vnútra spustilo pre občanov ČR portál verejnej správy s názvom "Portál občana". Veľa ľudí sa však ešte v  službách Portálu občana nedokáže celkom zorientovať a pre mnohých nie je jednoduché ani prihlásenie. Ministerstvo sa preto rozhodlo osloviť práve túto skupinu občanov pomocou nového komunikačného nástroja - nášho chatbota, ktorý dostal meno Lev. Chatbot priateľsky a  interaktívne naviguje a  informuje návštevníkov portálu a zameriava sa hlavne na problematiku prihlasovania.

NAŠE RIEŠENIE

Chatbot Lev je dostupný nonstop a dokáže naraz reagovať na veľký počet dopytov. Prevedie návštevníka interaktívne a  rýchlo základnými otázkami, pomôže s  prihlásením do portálu a bude ho zaujímať aj názor na nový spôsob komunikácie. Lev sa Vám aj sám predstaví - stačí ak v chatbotovom okne kliknete na "Menu" a v odkaze „Najčastejšie otázky“ nájdete  možnosť „O  komunikačnom asistentovi“.
Pozrite sa: https://obcan.portal.gov.cz.


Ministerstvo vnitra ČR informuje o novom inovatívnom riešení – spustení chatbota na Portáli občana – aj na svojom Twitter účte.