Chatbot
Náš komunikačný asistent pre Ministerstvo vnútra Českej republiky pomáha na Portáli občana.
Vďaka Portálu občana poskytuje Ministerstvo vnútra občanom Českej republiky viac než 100 elektronických služieb bez nutnosti návštevy úradov. Množstvo svojich požiadaviek môžu tak vybaviť jednoducho a z pohodlia domova.

NAŠE ZADANIE
Ministerstvo vnútra spustilo pre občanov ČR portál verejnej správy s názvom "Portál občana". Veľa ľudí sa však ešte v službách Portálu občana nedokáže celkom zorientovať a pre mnohých nie je jednoduché ani prihlásenie. Ministerstvo sa preto rozhodlo osloviť práve túto skupinu občanov pomocou nového komunikačného nástroja - nášho chatbota, ktorý dostal meno Lev.
NAŠE RIEŠENIE
Chatbot Lev je dostupný nonstop a dokáže naraz reagovať na veľký počet dopytov. Chatbot priateľsky naviguje a informuje návštevníkov, prevedie interaktívne a rýchlo základnými otázkami, pomôže s prihlásením do portálu a bude ho zaujímať aj názor na nový spôsob komunikácie. Lev sa Vám aj sám predstaví - stačí ak v chatbotovom okne kliknete na "Menu" a v odkaze „Najčastejšie otázky“ nájdete možnosť „O komunikačnom asistentovi“.
Pozrite sa: https://obcan.portal.gov.cz.
.@vnitro spustilo novou podobu rozcestníku online služeb státu https://t.co/XcpG4cHMyI. Web je plnohodnotnou bránou k elektronickým službám státu. Na https://t.co/p3NBPK0UEF nově funguje komunikační asistent. Chatbot poradí, jak služby portálu využívat. https://t.co/brETh1FT2v pic.twitter.com/pjizK5pfvq
— Ministerstvo vnitra (@vnitro) November 20, 2019