Chatbot
Spoločnosť Motor-Car Bratislava prináša svojim zákazníkom inovácie nielen v automobiloch, ale aj v komunikácii.
Spoločnosť Motor-Car Bratislava sa vypracoval na pozíciu najväčšej firmy v oblasti predaja a servisu automobilov na Slovensku. Motor-Car Bratislava má pobočky na Slovensku, v Čechách a v Maďarsku a zamestnáva takmer 1200 ľudí.

NAŠE ZADANIE
Značka Mercedes-Benz je jednou z najžiadanejších značiek na svete a inovátorom nielen vo vývoji automobilov. Zákazník je v spoločnosti Motor-Car vždy na prvom mieste. Zadanie pre nás bolo jednoznačné - zlepšiť konverzačný zážitok s cieľom prilákať návštevníkov na web stránku, zlepšiť efektívnosť komunikácie so zákazníkom a vyhodnocovanie leadov.
NAŠE RIEŠENIE
Nájdite svoju hviezdu! Motor-Car prijal novú posilu, chatbota Mercedes. Pre automobilovú značku Mercedes-Benz sme pomocou Facebook Messengera vytvorili chatbota s menom Mercedes. Využitím prirodzeného prostredia v Messengeri sa komunikácia pre zákazníka stala osobnejšou a zábavnejšou. Chatbot Mercedes prezentoval 3 vybrané modely automobilov, predstavil ich kľúčové vlastnosti a skúmal preferencie. Zaujímavou motiváciou bola súťaž o atraktívne ceny.
NAŠE VÝSLEDKY
Klientovi sa na základe konverzácie s chatbotom zvýšila návštevnosť webstránky. Chatbot priniesol nielen zvýšený záujem o testovacie jazdy a množstvo nových zákazníkov, ale aj podstatné informácie o ich preferenciách a záujmoch. Chatbot umožnil sledovať správanie kontaktov v komunikácii a ich nasmerovanie na konkrétne podstránky na webe spoločnosti Motor-Car Bratislava.
Mobilné aplikácie
Komunikácia so zákazníkmi pomocou mobilnej aplikácie sa u predajcu vozidiel Motor-Car osvedčila.
Motor-Car Bratislava je spoločnosť s 29-ročnou skúsenosťou s predajom a servisom vozidiel. Filozofia spoločnosti spočíva v poskytovaní kvalitných produktov v spojení s kvalitnými službami s dôrazom na spokojnosť zákazníka. A ako sami hovoria: „Otázku zákazníka nikdy nenecháme bez odpovede.“

NAŠE ZADANIE
Pôvodne používaná mobilná aplikácia neumožňovala funkcionality požadované spoločnosťou Motor-Car. Jej spravovanie nebolo pre zamestnancov užívateľsky veľmi priateľské a dochádzalo často k zbytočnému znásobovaniu práce. Aj udržiavanie konzistencie údajov sa postupne stávalo zložitejším. Inovatívna komunikácia so zákazníkmi cez aplikáciu sa však osvedčila a preto sa spoločnosť Motor-car rozhodla pre jej vylepšenie.
NAŠE RIEŠENIE
Nová mobilná aplikácia zobrazuje a upozorňuje na novinky a poskytuje vyhľadávanie predajcov a pobočiek. Zákazníci môžu kontaktovať najbližšieho predajcu aj pomocou aplikácie, prihlásiť sa na servis vozidla, testovacie jazdy alebo požiadať o prehľad možností financovania. Je samozrejmé, že aplikácia je zadarmo dostupná pre iOS aj Android.
Veríme, že zážitok z komunikácie má zásadný vplyv na spokojnosť zákazníka, na budovaní vernosti k značke a na šírenie pozitívneho imidžu.
IoT riešenie
Energetický manažment v Motor-Car Bratislava
Motor-Car Bratislava ponúka v 14 autosalónoch poradenstvo pri výbere značiek a modelov zo širokého sortimentu a naším ďaľším projektom bolo vyriešenie energetického manažmentu.
NAŠE ZADANIE
Skupina Motor-Car so svojimi dcérskymi spoločnosťami na Slovensku zastupuje renomované automobilové značky Mercedes-Benz, Smart, Jeep, Kia, Alfa Romeo, Honda, Opel, a Hyundai.
Filozofia spoločnosti spočíva v poskytovaní kvalitných produktov v spojení s kvalitnými službami s dôrazom na spokojnosť zákazníka.
NAŠE RIEŠENIE
Implementovali sme rozšírenie existujúceho systému sledovania spotreby energií o aktívny systém záložných batériových článkov a solárnych panelov. Spoločnosti naše riešenie prináša úsporu, keďže nielen sleduje aktuálny stav, ale predovšetkým naň automatizovane reaguje a efektívne využíva najvýhodnejšie zdroje v každom čase.