Chatbot
Vďaka rozšíreniu nášho chatbota na webe Ministerstva práce a sociálnych vecí ČR zvláda “Komunikačný asistent” vybaviť množstvo nových požiadaviek.
Náš komunikačný asistent vytvorený v spolupráci s Asseco CE na portáli Ministerstva práce a sociálních věcí ČR dostal celkom novú „tvár“.
Prvú verziu chatbota sme pripravili už s príchodom prvej vlny pandémie s hlavným cieľom sprostredkovať mimoriadne informácie. MPSV inovatívnu komunikáciu prostredníctvom chatbota veľmi ocenilo, v špičke ho za hodinu využilo aj viac ako 6000 klientov a na základe množstva pozitívnych ohlasov padlo rozhodnutie jeho „služby“ rozšíriť.

NAŠE ZADANIE
Pandémia COVID-19 spôsobila veľké problémy mnohým občanom ČR, ktorí sa museli vysporiadať s novou situáciou. Ministerstvo práce a sociálnych vecí Českej republiky muselo reagovať rýchlo, aby dokázalo potrebnú pomoc občanom poskytnúť čo najefektívnejšie. Cieľom nasadenia chatbota bolo urýchlenie a zjednodušenie práce operátorov klientskeho centra.
NAŠE RIEŠENIE
„Komunikačný asistent“ MPSV poradí rýchlo, jednoducho a bez zložitého vyhľadávania s vyriešením aktuálnej životnej situácie - poskytne pomoc pri strate práce, poradí, na aké dávky máte nárok v nezamestnanosti, ale aj pri hľadaní nového zamestnania alebo s rekvalifikáciou. Zdravotne postihnutým (OZP) pomôže pri hľadaní zamestnania, s príspevkami či vybavením preukazu. Zamestnávateľom poskytne radu pri hľadaní pracovníkov alebo práve pri zamestnávaní OZP. Nezabúda ani na dôchodcov, pomôže s nárokom na dôchodok a dokáže vyriešiť aj poberanie dvoch druhov dôchodku.
NAŠE VÝSLEDKY
Chatbot vo výraznej miere odľahčil call centrum MPSV, podporuje elektronickú komunikáciu z pohodlia domova, ponúkne zoznam elektronických formulárov a sprostredkuje klientovi bezpečne všetky dôležité informácie bez návštevy príslušného pracoviska. Chatbot aj pri rýchlo sa meniacich opatreniach ponúka neustále nové aktualizované informácie a odpovede sú dostupné bez dlhého vyhľadávania nonstop.
Spokojnosť klientov je naším prvoradým cieľom a veríme, že aj v tejto náročnej dobe sú inovatívne riešenia kľúčom k úspechu.
Vyskúšajte si „Komunikačného asistenta“ priamo na https://www.mpsv.cz/
Jana Maláčová, ministerka práce a sociálnych vecí ČR, o našom riešení povedala:
Koronavirový chatbot MPSV, ČSSZ a ÚP se osvědčil. Ve špičce se na naše úřady s důvěrou obrátilo 6600 lidí, každou sekundu se ozvali dva lidé! Až 80% uživatelů, našlo odpověď na svou otázku. V poradenství jedeme dál, covid necovid. Více zde: https://t.co/sYs1McSbwB
— Jana Maláčová (@JMalacova) July 2, 2020
Malý, ale šikovný! Na webu MPSV a Úřadu práce byl spuštěn chatbot pro dotazy z naší agendy!#spolutozvladneme
— Jana Maláčová (@JMalacova) March 28, 2020
80%
uviedlo, že našli odpoveď na svoju otázku
600K
konverzácií za 3 mesiace
6600
konverzácií za hodinu v špičke
„S chatbotem jsme udělali dobrou zkušenost. Myslím, že čísla jasně ukazují, že se jedná o efektivní nástroj komunikace, který lidem opravdu pomáhá. Takže jeho využívání s koronakrizí rozhodně neskončí. Naopak, bude novým standardem,“
— Ministerka práce a sociálních věcí Jana Maláčová