November, 2020

Pomáhame 4ke vylepšiť zákaznícku podporu spustením chatbota Simca

Každý, kto od začiatku októbra navštívil web 4ky, si určite všimol novinku v podobe virtuálnej asistentky, teda nášho chatbota Simca. Simca Vám okamžite cez ponuku jednoduchých volieb dokáže poradiť a vybrať najvýhodnejší paušál. Je dostupná nielen pre zákazníkov operátora, ale aj pre nových klientov.

Nesporne jednou z najväčších výhod je jej pohotovosť a to, že je vždy pripravená odpovedať. Reaguje okamžite, komunikuje zrozumiteľne, ponúka jasné možnosti a informácie. V prípade, že nebude poznať odpoveď, zákazníka prepojí priamo na operátora v kontaktnom centre.  

Komunikácia so zákazníkom prostredníctvom nášho chatbota dokáže vyriešiť viacero problémov a opraviť fungovanie služieb ešte skôr, ako by musela byť využitá pomoc ľudského operátora. Chatbot pomôže zorientovať sa v ponuke pár kliknutiami a odporučí ten najlepší produkt. Nech Ťa SLOBODA sprevádza https://www.4ka.sk/pausaly-sloboda 

My v predu veríme novým technológiám. A špeciálne v dnešnej náročnej dobe je spokojnosť zákazníkov na prvom mieste aj bez nutnosti fyzickej návštevy predajne.

O našom chatbotovi napísali aj v niekoľkých médiách, prečítajte si: https://fony.dnes24.sk/clanky/4ka-pri-vybere-produktov-poradi-chatbot-simca alebo https://www.mojandroid.sk/4ka-chatbot-simca/