Pomáhame 4ke vylepšiť zákaznícku podporu spustením chatbota Simca

Každý, kto od začiatku októbra navštívil web 4ky, si určite všimol novinku v podobe virtuálnej asistentky, teda chatbota Simca. Hlavným benefitom je možnosť rýchlo získať pomoc cez ponuku jednoduchých volieb a vybrať si tak najvýhodnejší paušál. Simca je dostupná nielen pre zákazníkov operátora, ale aj pre nových klientov.  

Jej veľkou výhodou je, že je pohotová a vždy pripravená odpovedať. Reaguje okamžite, komunikuje zrozumiteľne, ponúka jasné možnosti a informácie. V prípade, že nebude poznať odpoveď na otázku, prepojí zákazníka priamo na operátora v kontaktnom centre.  

Komunikácia so zákazníkom prostredníctvom chatbota tak dokáže vyriešiť viacero problémov a opraviť fungovanie služieb ešte skôr, ako by musela byť využitá pomoc ľudského operátora. Chatbot pomôže zorientovať sa v ponuke pár kliknutiami a odporučí ten najlepší produkt. Veríme novým technológiám a v dnešnej náročnej dobe je aj bez nutnosti fyzickej návštevy spokojnosť zákazníkov na prvom mieste.  

Nech Ťa SLOBODA sprevádza  https://www.4ka.sk/pausaly-sloboda 

O Simce sa písalo aj v niekoľkých médiách, prečítajte si: https://fony.dnes24.sk/clanky/4ka-pri-vybere-produktov-poradi-chatbot-simca alebo https://www.mojandroid.sk/4ka-chatbot-simca/