Chatbot

Ako zvládnuť množstvo interných IT požiadaviek? Na Českej pošte s tým pomáha náš chatbot

Náš chatbot je novým komunikačným kanálom medzi IT oddelením a  používateľmi nástroja ServiceDesk slúžiaceho na zadávanie požiadaviek na IT oddelenie. Zamestnanci majú často problém správne zadať svoju požiadavku a zorientovať sa v množstve možností, ktoré im nástroj ponúka.

Chatbot „Poštovní asistentka“ výrazne zlepšil internú komunikáciu medzi IT oddelením a zamestnancami Českej pošty. Pomáha odpovedať na často sa opakujúce  rutinné otázky ako napr. získanie s  prístupového hesl. Poštovní asistentka komunikuje priateľskye a nikdy nespí 🙂 Na IT oddelenie prichádza vďaka nej menej interných požiadaviek, zamestnanci nie sú preťažení, a  môžu sa venovať riešeniu komplikovanejších požiadaviek.