
Chatbot vo VšZP radí, ako sa prepoistiť, či využiť nový benefit Peňaženka zdravia
Máme veľkú radosť, že sa nám v krátkom čase podarilo vytvoriť a spustiť nový interaktívny komunikačný kanál pre najväčšiu zdravotnú poisťovňu na Slovensku. Chatbot, nazvaný Všeobecná zdravotná poradkyňa na webe Všeobecnej zdravotnej poisťovne (VšZP), odpovedá záujemcom na najčastejšie otázky súvisiace s prepoistením 24 hodín, 7 dní v týždni. Uľahčuje im zorientovať sa v zdravotných benefitoch, množstve zliav a výhod od VšZP. Ponúka taktiež konkrétne príklady a rady ako využiť nový systém benefitov Peňaženka zdravia. Všeobecná zdravotná poradkyňa dokáže záujemcom o prepoistenie rýchlo a účinne pomôcť s vyplnením prihlášky. Sprevádza ich celým procesom krok za krokom, prípadne im poradí len s niektorými časťami v prihláške podľa preferencií konkrétneho záujemcu.
Neváhajte porozprávať sa so Všeobecnou zdravotnou poradkyňou a získať potrebné informácie na webe: https://www.vszp.sk/