Chatbot

Chatbot vo VšZP radí, ako sa prepoistiť, či získať zaujímavé benefity

Chatbot na webstránke Všeobecnej zdravotnej poisťovne (VšZP) pomáha svojim poistencom získať potrebné informácie k prepoisteniu a
o aktuálnych benefitoch. V krátkom čase sme vytvorili nový interaktívny a dynamický komunikačný kanál. 24 hodín denne poskytuje informácie v skrátenej forme, zrozumiteľne a ľudsky.

Chatbot s názvom Všeobecná zdravotná poradkyňa pomáha záujemcom formou konverzácie zorientovať sa v benefitoch, ktoré poskytuje Všeobecná zdravotná poisťovňa, s dôrazom na nový benefit Peňaženka zdravia. Odpovedá na obvyklé otázky súvisiace s prepoistením
napr. „Oplatí sa mi to?“, „Ako je to pri zmene poisťovne?“
či „Čo ak si to rozmyslím?“. Komunikuje jazykom ako ľudia bežne komunikujú a predvída, čo môže ešte záujemcu pri danej téme zaujímať, napr. „Kedy vzniká povinnosť zdravotného poistenia?“. Okrem toho účinne pomáha aj s prihláškou do VšZP sprevádzaním záujemcu pri vypĺňaní prihlášky a to krok za krokom, alebo len niektorými jej časťami.

Porozprávajte sa so Všeobecnou zdravotnou poradkyňou aj Vy: https://www.vszp.sk/