Chatbot Slovenskej pošty radí, ako využívať služby počas mimoriadnej situácie z domova

Poštová asistentka počas mimoriadnej situácie na webe Slovenskej pošty zákazníkov informuje o nevyhnutných zmenách a možnosti využitia konkrétnych služieb priamo z domova. Poradí, ako sa pripraviť na fyzickú návštevu pošty i ako sú v súčasnosti vyplácané dôchodky, ako funguje doručovanie balíkov do a zo zahraničia alebo ako vyriešiť platby SIPO z pohodlia domova. Ľuďom v osobnej karanténe, ktorí si balík nemôžu fyzicky prevziať, odporučí, ako komunikovať s kuriérom.

Novinky o zmenách v jednotlivých službách sú denne aktualizované. Preto, ak patríte medzi zákazníkov Slovenskej pošty aj Vy, neváhajte si informácie pre seba alebo svojich blízkych jednoducho a pohotovo vyhľadať pomocou chatbota na webe https://www.posta.sk/ bez nutnosti fyzickej návštevy či kontaktovania zákazníckeho centra.