Chatbot

Automatizovaný pomocník pre Českú správu sociálního zabezpečení

Nový chatbot na portáli Českej správy sociálního zabezpečení, ktorý vznikol v spolupráci so spoločnosťou Asseco CE, odpovedá na otázky, ktoré vznikajú občanom Českej republiky v dôsledku s novými opatreniami.

Komunikačný asistent je určený zamestnancom, SZČO, lekárom ale aj rodičom, ktorí pomocou automatickej komunikácie nájdu odpoveď na to, ako čerpať dovolenku v čase zatvorených školských zariadení alebo ako požiadať o dlhšiu práceneschopnosť.

Dokáže odbremeniť zamestnancov zákazníckeho centra a umožňuje nepretržitú komunikáciu. Funguje na základe uzatvorených otázok a odpovedí, ktoré uľahčujú formulovanie vlastných myšlienok.

Cieľom automatickej komunikácie je sprístupniť služby zákazníckeho centra občanom 24 hodín, 7 dní v týždni a pomôcť im vyznať sa v neľahkej situácií spojenej so šírením Koronavírusu.

Vyskúšajte si chatbota priamo na https://www.cssz.cz/

Jana Maláčová, ministerka práce a sociálnych vecí ČR, o našom riešení povedala: